Spis dig morsomt på Gattitown i Lexington!

Min familie tog lige en aften ud i vinterferien og havde det sjovt med at spille spil og nyde middagen på Gattitown! Mine drenge elsker at komme til fødselsdagsfester, men det var også en god aften ude i vinterferien for bare vores familie. Vi fik alle til at køre bumper cars, spille skee ball og nyde tid sammen.

Når du kommer til Gattitown betaler du ved indgangen for din buffet, så kan du enten tage en tallerken og nyde middagen, eller du kan gå til spillene.

All You Care to Eat MarketPlace Buffet
ALDERSPRISNING
2 & Under GRATIS
3-4 $4.99
5-10 $5.99
60+ $6.99
11-59 $7.99
11-59 $7.99

All You Care to Drink Beverages
ALDERSPRISNING
3 – 10 år $.89
11+ $1.39

Priser opdateret 1/18

Restaurant åbningstider

Søndag-torsdag kl. 11.00-21.00 (Midway lukker kl. 22.00)
Fredag &Lørdag kl. 11.00-22:00 (Midway lukker kl. 23:00)

Markedsbuffeten er åben indtil en time før midway lukker

Spilrummet har et udvalg af spil at nyde samt forlystelser (over 150 i alt!). Du køber et genopladeligt kort, når du kommer ind for 1 $. Spillene varierer fra ca. 140 point til 800 point, så du kan tilføje penge (point) på dit kort baseret på det antal spil, du planlægger at spille – du kan altid tilføje flere senere eller gemme dit kort til dit næste besøg, hvis du ikke bruger det hele.

Der er en frøhopper, karrusel, bumper cars, hoppepude (for børn under 42 i) og et par små forlystelser (som du ser foran købmandsbutikken). Spillene omfatter skee ball, pop a shot, en vandsprøjtekonkurrence, adskillige racing arkadespil, et kæmpe connect fire spil, spider stomp, football toss og meget mere! Mine drenge elskede at køre i kørestolene med mor og far! Efterhånden som du spiller, optjener du billetter til forskellige spil. Billetterne bliver krediteret på dit genopladelige kort. Når du har spillet, kan du indløse dine billetter i præmierummet. Du kan også vinde præmier ved vandsprøjtespil eller spil med løbshestebolde.

Buffeten byder på en salatbar (typiske ting som ost, tomater, gulerødder osv.), pastabar med forskellige pastatyper og saucer, makaroni og ost, ostebrød, hvidløgsbrød, en stor pizzabar med almindelig og tynd skorpe, ost, pepperoni, pølser, grøntsager og meget mere. De har også desserter som budding, kanelsnegle, æblepizza og en pizza med chokoladetopping. Deres drikkebar byder på Pepsi- og Cola-produkter samt vand, te, frugtpunch og kaffe.

Nyd at spise i en af deres mange spisestuer. Flix-rummet byder på børnevenlige film, WGTV-rummet har store skærme, der viser sport (dette rum vil snart blive renoveret!), en café, der netop er blevet renoveret, eller lej et rum til en særlig begivenhed.
(Anmeldt 2013)

For oplysninger om fødselsdagsfester klik her.

For at finde ud af mere om Gattitown Lexington KLIK HER