Mănâncă distracția la Gattitown din Lexington!

Familia mea tocmai a ieșit în timpul vacanței de iarnă și s-a distrat de minune jucând jocuri și savurând cina la Gattitown! Băieții mei adoră să vină pentru petrecerile de aniversare, dar a fost, de asemenea, o noapte minunată în timpul iernii doar pentru familia noastră. Am ajuns cu toții să ne plimbăm cu mașinile de șocuri, să jucăm skee ball și să ne bucurăm de timp împreună.

Când ajungeți la Gattitown, plătiți la intrare pentru bufetul dvs. apoi puteți fie să luați o farfurie și să vă bucurați de cină, fie să vă îndreptați spre jocuri.

All You Care to Eat MarketPlace Buffet
PREȚURI PENTRU VÂRSTE
2 & Sub GRATUIT
3-4 $4.99
5-10 $5.99
60+ $6.99
11-59 $7.99

All You Care to Drink Beverages
PREȚURI PENTRU VÂRSTE
3 – 10 ani $.89
11+ $1.39

Preț actualizat 1/18

Ora de funcționare a restaurantului

Duminică-joi 11am-9pm (Midway se închide la 10pm)
Vineri & Sâmbătă 11am-10pm (Midway se închide la 11pm)

Bufetul Marketplace este deschis până cu o oră înainte de închiderea midway-ului

Sala de jocuri are o varietate de jocuri de care vă puteți bucura, precum și atracții (peste 150 în total!). Cumpărați un card reîncărcabil atunci când intrați pentru 1 $. Jocurile variază de la aproximativ 140 de puncte până la 800 de puncte, astfel încât puteți adăuga bani (puncte) pe cardul dvs. în funcție de numărul de jocuri pe care intenționați să le jucați – puteți oricând să adăugați mai mult mai târziu sau să vă salvați cardul pentru următoarea vizită dacă nu îl folosiți pe tot.

Există un frog hopper, un carusel, mașini de șocuri, o casă gonflabilă (pentru copii sub 42 de inci) și câteva atracții mici (cum vedeți în fața magazinului alimentar). Printre jocuri se numără skee ball, pop a shot, o competiție de stropit apă, numeroase jocuri arcade de curse, un joc gigantic connect four, spider stomp, football toss și MAI MULT! Băieții mei au adorat să se plimbe cu mașinile de șocuri cu mama și tata! Pe măsură ce vă jucați, câștigați bilete la diferite jocuri. Biletele sunt creditate pe cardul dvs. reîncărcabil. După ce jucați, vă puteți răscumpăra biletele în sala de premii. De asemenea, puteți câștiga premii la jocul de stropire a apei sau la jocul de rostogolire a bilelor de cal de curse.

Bufetul oferă un bar de salate (articole tipice, cum ar fi brânză, roșii, morcovi etc.), un bar de paste cu o varietate de tipuri de paste și sosuri, macaroane cu brânză, pâine cu brânză, pâine cu usturoi, un bar mare de pizza cu cruste obișnuite și subțiri, brânză, pepperoni, cârnați, cârnați, legume și multe altele. De asemenea, au deserturi precum budincă, rulouri cu scorțișoară, pizza cu mere și o pizza cu topping de ciocolată. Barul lor de băuturi are produse Pepsi și Coca-Cola, precum și apă, ceai, punch de fructe și cafea.

Încântați-vă să mâncați într-una dintre numeroasele lor săli de mese. Sala Flix oferă filme pentru copii, sala WGTV are ecrane mari care prezintă sporturi (această sală va fi renovată în curând!), o cafenea care tocmai a fost remodelată sau închiriați o sală pentru un eveniment special.
(Revizuit în 2013)

Pentru informații despre petrecerile de ziua de naștere, faceți clic aici.

Pentru a afla mai multe despre Gattitown Lexington faceți CLICK AICI