Een avondje uit in Gattitown in Lexington!

Mijn gezin is tijdens de wintervakantie een avondje uit geweest en heeft zich prima vermaakt met spelletjes en een diner in Gattitown! Mijn jongens komen graag voor verjaardagsfeestjes, maar het was ook een leuk avondje uit in de winter voor alleen ons gezin. We kregen allemaal te rijden de botsauto’s, spelen skee bal, en tijd samen te genieten.

Als je naar Gattitown betaal je bij de ingang voor uw buffet dan kunt u ofwel pak een bord en genieten van het diner of u kunt hoofd naar de spelen.

All You Care to Eat MarketPlace Buffet
LeeftijdspRIJZEN
2 & Onder GRATIS
3-4 $4.99
5-10 $5.99
60+ $6.99
11-59 $7.99

All You Care to Drink Dranken
LeeftijdspRIJZEN
3 – 10 jr $.89
11+ $1.39

Prijzen bijgewerkt op 18 januari

Restaurant Openingstijden

Zondag- donderdag 11.00 – 21.00 uur (Midway sluit om 22.00 uur)
Vrijdag & Zaterdag 11.00 – 22.00 uur (Midway sluit om 11.00 uur)
Vrijdag & Zaterdag 11.00 – 22.00 uur (Midway sluit om 11.00 uur).22u (Midway sluit om 23u)

Het Marketplace Buffet is open tot een uur voor de sluiting van de midway

De speelzaal heeft een verscheidenheid aan spelletjes en attracties (meer dan 150 in totaal!). U koopt een oplaadbare kaart wanneer u binnenkomt voor $ 1. Spellen variëren van ongeveer 140 punten tot 800 punten, dus u kunt geld (punten) op uw kaart zetten op basis van het aantal spellen dat u van plan bent te spelen – u kunt later altijd meer toevoegen of uw kaart bewaren voor uw volgende bezoek als u niet alles gebruikt.

Er is een kikker hopper, draaimolen, botsauto’s, springkussen (voor kinderen tot 42 in), en een paar kleine attracties (zoals je ziet aan de voorkant van de supermarkt). Spelletjes zijn onder andere skee ball, pop a shot, een water spuit wedstrijd, verschillende race arcade spellen, een gigantisch connect four spel, spider stomp, voetbal toss, en MEER! Mijn jongens vonden het geweldig om met papa en mama in de botsauto’s te rijden! Tijdens het spelen verdien je tickets voor verschillende spellen. Tickets worden op je oplaadbare kaart bijgeschreven. Na het spelen kun je je tickets inwisselen in de prijzenkamer. U kunt ook prijzen winnen bij het water spuit spel of de race paard bal roll spel.

Het buffet biedt een salade bar (typische items zoals kaas, tomaten, wortelen, enz.), pasta bar met een verscheidenheid aan pasta soorten en sauzen, macaroni en kaas, kaas brood, knoflook brood, een grote pizza bar met gewone en dunne korsten, kaas, pepperoni, worst, vegetarisch, en nog veel meer. Ze hebben ook desserts zoals pudding, kaneelbroodjes, appelpizza, en een pizza met een chocolade topping. Hun drankjes bar heeft Pepsi en Coke producten, evenals water, thee, fruit punch, en koffie.

Geniet van het eten in een van hun vele eetzalen. De Flix kamer heeft kindvriendelijke films, de WGTV kamer heeft grote schermen met sport (deze kamer wordt binnenkort gerenoveerd!), een café dat net is verbouwd of huur een kamer voor een speciaal evenement.
(Beoordeeld 2013)

Voor informatie over verjaardagsfeestjes klik hier.

Om meer te weten te komen over Gattitown Lexington KLIK HIER