258 Shares

Jeśli znajdziesz się z paskudnym duck hook w swoim golfie swing, to nie jesteś sam.

Jest to wspólny błąd swingu, na który cierpi wielu golfistów oprócz paskudnego slice.

Dobrą wiadomością jest to, że jesteś blisko osiągnięcia dobrego swingu golfowego, ponieważ hak jest zazwyczaj ostatnim przystankiem na drodze do dobrego swingu golfowego.

Większość początkujących zaczyna od slicing i ostatecznie postępuje do snap hook w ich golf swing przed ostatecznie osiągnięcie prostego golf swing lot piłki.

Ale golf hook jest nadal piłka lot problem trzeba dbać o to, aby zrobić ten następny krok i stać się zarysowania lub prawie zarysowania gracza.

Istnieją 3 główne rodzaje haków kaczki (lub snap hook, jeśli tak się do tego odnosisz).

Pierwszy jest wtedy, gdy piłka zaczyna się w prawo, a następnie poważnie snap hooks w lewo od zamierzonego celu. To jest to, co większość golfistów będzie odnosić się do „Normal Hook.”

Drugi kaczka hak jest piłka golfowa, która zaczyna się prosto w dół fairway przed poważnie hakowanie w lewo do rough.

Trzeci kierowca kaczka hak i prawdopodobnie najmniej zabawy jest kaczka hak, który zaczyna się w lewo i haki nawet dalej w lewo kończąc się w szorstkiej lub może poza granice, po lewej stronie pola golfowego. Jest to powszechnie określane jako „Pull Hook Golf Swing.”

Resource: Czy widziałeś ten pakiet arkuszy umiejętności golfowych, który rozdajemy? Pobierz swoje arkusze dzisiaj.

Co powoduje każdy z tych 3 różnych kaczych haków?

Hak golfowy jest spowodowany przez kombinację kąta twarzy kija przy uderzeniu i ścieżki zamachu do piłki przy uderzeniu. Im bardziej te dwa czynniki są nie do pogodzenia, tym bardziej dotkliwy będzie twój swing duck hook.

Dorastając wszyscy byliśmy uczeni, że piłka zaczyna się w kierunku twojej ścieżki swingu (gdzie głowa klubu podróżuje), a następnie zakręca i kończy się w kierunku, gdzie twarz klubu była przy uderzeniu.

Jednakże wiemy teraz, dzięki pojawieniu się monitorów startu i udoskonaleniu technologii, że to naprawdę twarz ma największy wpływ na początkowy kierunek piłki po uderzeniu.

System Trackman odkrył, że twarz ma 75% wpływ na początkowy kierunek piłki w przypadku żelazek i 85% w przypadku drivera. Jest to jeden z kluczowych powodów, dla których haki driverów zdarzają się częściej niż haki ironów.

Poświęć sekundę, aby wbić sobie tę koncepcję do pamięci.

Sposób, w jaki piłka golfowa zaczyna się początkowo, ma wszystko do czynienia z kątem lica kija przy uderzeniu, kiedy uderza w piłkę golfową.

Wyobraź sobie piłkę do koszykówki toczącą się w kierunku ściany. Jeśli ściana jest pod kątem, to piłka do koszykówki nie odbije się prosto od ściany. Zamiast tego odbije się od ściany w kierunku, w którym ściana jest nachylona.

To samo z piłką golfową. To naturalnie chce iść w kierunku, że klub twarz jest pod kątem.

Jeśli twój klub twarz jest otwarta przy uderzeniu, jego wskazując w prawo od celu, a więc będzie rozpocząć piłkę w prawo od celu.

Jeśli twarz jest kwadratowy, piłka będzie głowy prosto początkowo przed kaczka hakowania.

Ostatnio, jeśli twarz jest zamknięta przy uderzeniu, to będzie wskazując w lewo od celu, a zatem będzie to kierunek, w którym piłka zaczyna się początkowo w wyniku przed zahaczając nawet dalej w lewo od celu.

Ta rzeczywistość właśnie podzieliłem się z wami jest sprzeczne z intuicją do tego, co większość golfistów myśli powoduje początkowy kierunek piłki golfowej. Większość początkujących uważa, że jest to ścieżka obrotu, która jest przyczyną piłki zaczynając od prawej, prosto lub w lewo od celu początkowo.

Ścieżka obrotu jest rzeczywiście to, co tworzy spin na piłkę. Kiedy ścieżka huśtawki pochodzi z wewnątrz i głowy na prawo od celu, powoduje przeciwnie do ruchu wskazówek zegara spin na piłce golfowej przy uderzeniu. Wyobraź sobie w swoim umyśle piłkę golfową obracającą się w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara i będzie to miało sens, dlaczego haki z prawej do lewej w powietrzu.

Alternatywnie, ścieżka huśtawki do środka linii docelowej będzie przecinać piłkę golfową tworząc ruch wskazówek zegara na piłce golfowej. Ten zegar mądry spin sprawia, że piłka leci od lewej do prawej w powietrzu, które jest znane jako slice.

Jeśli nadal walczysz, aby uchwycić koncepcję, pomyśl o tenisie. Ktoś ścinając w dół na piłkę tworzy back spin. Cięcie w górę na piłkę tworzy top spin. Cięcie w lewo przez piłkę tworzy slice spin (od lewej do prawej) i cięcia w prawo przez piłkę tworzy hook spin.

Jak przestać hakować piłkę?

Aby poprawić kaczkę hook musisz dowiedzieć się, dlaczego jesteś swing wewnątrz / na zewnątrz przez uderzenie i coraz twarz zamknięta przy uderzeniu. Wymaga to dokładnego zbadania twojego uchwytu, postawy, ustawienia, ścieżki huśtawki, płaszczyzny huśtawki i zwolnienia.

Brzmi jak dużo, wiem. Ale ty tam może być wiele różnych powodów za czyimś torem huśtawki i kątem twarzy przy uderzeniem w golfie swing.

Let’s run through niektóre różne poprawki ty mogłeś próbować zaradzić golfowemu hakowi. The best fix for your snap hook however, would be to see a professional swing instructor and getting their opinion as to why you are hooking the golf ball.

The Golf Swing Path Fix:

I find with some students when they see the ball starting left and then curving even more left, their instinct is to swing the club out to right field as far as they can to correct the problem.

Niestety, to pogłębia problem, ponieważ im większa różnica pomiędzy kątem twarzy a kątem ścieżki, tym bardziej piłka będzie zakrzywiona, stąd paskudny duck hook.

Zamiast tego, musimy wyprostować ścieżkę huśtawki i przywrócić ją do ruchu od kwadratu do kwadratu zamiast od wewnątrz do zewnątrz.

Start By Analyzing Your Posture When Addressing the Golf Ball

If you are leaning back too much on your rear side or getting your rear shoulder too low at impact it’s going to encourage an excessive inside takeaway, leading to the snap hooking driver.

Upewnij się, że czujesz się bardziej ustawiony (ramiona na górze bioder) i że twoja waga jest 50/50 z żelazkami i tylko trochę więcej z tyłu 40/60 z driverem.

Analyze Your Down Swing Club Position

Oprócz inside takeaway, chcemy również przeanalizować naszą pozycję kija w down swingu.

Gdy główka kija pozostaje w tyle za klatką piersiową, zostaje uwięziona i wchodzi od wewnątrz przez uderzenie. Ostatnią rzeczą, którą chcesz zrobić, gdy kaczka hakowanie jest dostać klub za siebie zbyt dużo i dostać go uwięziony.

To może spowodować, że przerzucić ręce i nadgarstki, aby złapać głowy klubu, który tylko tworzy zamkniętą twarz oprócz inside do out ścieżki swing. W rzeczywistości, większość snap hooking strzałów kierowcy wynika z przerzucania rąk przy uderzeniu.

Spróbuj utrzymać klub i swoje ramiona przed klatką piersiową przez cały swing. To jest miejsce, gdzie zaczęły się w adresie, więc nie zmieniaj tego związku.

To pomoże swingowi pozostać na płaszczyźnie, zamiast zostać uwięzionym za tobą, zmuszając do wewnętrznej ścieżki swingu, aby nadrobić zaległości.

Golf Swing Path Practice Drill:

Mamy driving range golf swing drill for you to try out to help fix your swing path and promote a straightighter ball flight.

Set down your driver’s head cover 6 inches to a foot ahead of the golf ball and to the right. To służy jako blokada drogi, zmuszając ścieżkę swingu do zakrzywienia się w lewo po uderzeniu, aby uniknąć uderzenia w pokrywę głowy.

Jeśli uderzysz w pokrywę głowy na swoim follow through, to znak, że twoja ścieżka swingu zmierza na zewnątrz, co jest tym, co próbujemy naprawić.

Możesz również ustawić zakrzywioną kluskę basenową lub inną strukturę, która może działać jako ściana/bariera, zmuszając cię do dostosowania ścieżki swingu z powrotem do środka, aby uniknąć ściany/bariery.

The Golf Swing Release Fix:

Inną metodą na naprawienie haka kaczki swing golfowy jest udoskonalenie uwolnienia głowicy klubu.

Utrata timingu lub sekwencji przez uderzenie może z pewnością spowodować, że twarz klubu zamknie się zbyt szybko. Pamiętaj, aby zachować solidną sekwencję kinematyczną w swoim swingu pozwalając części ciała do ognia w odpowiedniej kolejności.

To znaczy, że zaczynasz downswing z ziemi do góry strzelając biodra pierwszy, potem ramiona, potem ramiona, a następnie ręce.

Jeśli się z sekwencji i rozpocząć strzelanie z górną częścią ciała pierwszy w dół swing to łatwo dostać twarz zamknięte i stworzyć paskudne kaczka hak lotu piłki.

The Body Turn Fix:

Jeśli boisz się uderzyć piłkę w lewo od celu, tendencja jest, aby spowolnić obrót ciała. Myślisz, że jeśli twoja górna część tułowia skręca w lewo od celu, piłka będzie podążać.

Ironically, przeciwieństwo jest prawdziwe. Spowalniając lub nawet zatrzymując skręt w kierunku celu (wstawka), twoje ramiona i dłonie przebijają się przez obszar uderzenia i zamykają czoło kija, powodując ten straszny snap hook.

Aby zapobiec zamknięciu czoła kija przy uderzeniu, musisz ciągle obracać tułów. Ciężko jest się do tego przekonać, ale musisz temu zaufać.

Niech Twoja klatka piersiowa i biodra obrócą się do przodu, aż guziki koszuli i klamra paska będą skierowane w lewo od celu. To powstrzyma powierzchnię kija przed zamknięciem i pomoże utrzymać piłkę w grze.

Poprawka uchwytu, aby zatrzymać Snap Hooking:

Silny uchwyt jest kolejnym częstym błędem, który widzę u graczy, którzy mają kaczego haka i zakrzywiają piłkę zbyt mocno z prawej do lewej. Kiedy prawa ręka przesuwa się w prawo – z dala od celu – i przesuwa się pod kijem, będzie miała tendencję do zbytniego przekręcania się w czasie uderzenia.

Aby uspokoić ten hak do rozsądnego losowania, ustaw swoją prawą rękę w bardziej neutralnej pozycji, tak aby Twoja dłoń była skierowana bardziej w dół niż w górę. Innymi słowy, potrzebujemy twojej dłoni skierowanej z powrotem w kierunku celu, a nie z dala od niego.

The Golf Swing Alignment Fix:

Jeśli jesteś zaczepiając piłkę golfową z powrotem w lewo od zamierzonego celu, możesz po prostu mieć problem z wyrównaniem, gdzie celujesz w prawo od celu (dla graczy praworęcznych).

To niewłaściwe wyrównanie postawy zachęca inside/out ścieżkę w stosunku do linii docelowej, która może sprawić, że twój snap hook bardziej severe.

Sprawdź, aby upewnić się, że jesteś ustawienie kwadratowe do linii docelowej z twoich stóp, kolan, bioder, ramion i przedramion. Oto przykład zdjęcia, co „kwadrat do linii docelowej” wygląda jak.

Final Words on How to Fix a Snap Hook Drive:

Jak nauczyłeś się z doświadczenia, kaczka hak jest paskudny lot piłki do posiadania i wysyła piłkę znacznie dalej w lewo od celu niż mniejszy hak lub losowanie lotu piłki.

Aby wyleczyć kaczego haka, musisz przeanalizować zarówno swoją ścieżkę huśtawki, jak i kąt twarzy przy uderzeniu.

Czy huśtasz się zbyt daleko na prawo od celu przy uderzeniu? Jeśli tak, co jest przyczyną tej ciężkiej wewnętrznej do zewnętrznej ścieżki swingu?

Czy zamykasz twarz przy uderzeniu? Jeśli tak, co powoduje, że twarz zamyka się przy uderzeniu?

Może to być kombinacja uchwytu, postawy, postawy, wyrównania, ścieżki swingu, płaszczyzny swingu i zwolnienia.

To sprawia, że trudno jest to określić na własną rękę i dlatego zalecamy wizytę u profesjonalnego instruktora swingu. Profesjonalny instruktor huśtawki może przeanalizować twoją huśtawkę i dać ci jeden na jeden osobistą uwagę potrzebną do naprawienia problemu.

Ale jeśli chciałbyś iść trasą DIY, która jest w dużej mierze tym czym jest golf, to wypróbuj różne poprawki wymienione w dzisiejszym artykule teraz, gdy masz lepsze zrozumienie huśtawki golfowej.

Jeśli znalazłeś ten artykuł pomocny, chcielibyśmy abyś kliknął przycisk udostępniania! Możesz również zapisać się do naszego biuletynu e-mailowego tutaj dla cotygodniowych wskazówek dotyczących praktyki, lekcji, ćwiczeń, prezentów i więcej. Dostaniesz darmowy prezent kiedy dołączysz do naszej ekskluzywnej społeczności email.

Golf Practice Routines to Score Lower

Here are several golf practice plans we offer with lots of worksheets and bonuses that come with your program. Kliknij na linki, aby dowiedzieć się więcej o każdym planie treningowym.

• Dwugodzinna Rutyna Treningowa z 10 poziomami, aby rzucić wyzwanie
  • Jak Złamać 70 Golfowy Plan Treningowy
  • Jak Złamać 80 Golfowy Plan Treningowy
  • Jak Złamać 90 Golfowy Plan Treningowy
  • Pakiet: Dostęp do wszystkich 3 Planów Treningowych
  • 21-dniowy Plan Treningowy Golfa Halowego
  • Jak Trenować Golfa w Szkole Średniej eBook

Albo wskocz do naszego newslettera i otrzymuj darmowe cotygodniowe wskazówki golfowe, które wysyłamy do naszej społeczności plus aktualizacje i inne ogłoszenia, których nie chcesz przegapić!