Mieliście okazję odwiedzić Sedonę w Arizonie i wybrać się na wycieczkę jednym z wszechobecnych Różowych Jeepów? Jeśli nie, to właśnie tego Ci brakuje! I nie mówię tego tylko dlatego, że są one HOT PINK (oficjalny kolor gejów). Czy nasza rodzina miała dwóch tatusiów, czy nie, gwarantuję, że bylibyśmy na jednej z tych Różowych Jeep Tour w Sedonie.

Są wszechobecne. Musieliśmy naliczyć co najmniej tuzin różowych jeepów zaparkowanych w całym mieście jako namacalna reklama Pink Jeep Adventure Tours. I to nawet nie licząc rzeczywistych jeepów pełnych kochających zabawę turystów w trakcie wycieczki! Być może dla miejscowych to może być trochę za dużo, ale my uznaliśmy to za urocze – zwłaszcza, że mieliśmy taki wybuch na naszej własnej wycieczce Pink Jeep Tour.

Piękne różowe jeepy wszystkie w rzędzie, czekające na następnych gości, aby wskoczyć na pokład.

Twoja Własna Wycieczka Różowym Jeepem w Sedonie

Jakiś czas temu, jakiś sprytny właściciel firmy zdecydował, że jego wycieczka off-road będzie się wyróżniać. W końcu wycieczki po przepięknych formacjach skalnych Sedony w Arizonie są lepsze w samochodach turystycznych pomalowanych na różowo. Genialne. Więc nasza rodzina poszła razem na przejażdżkę i kochała każdą minutę tego.

Co zabrać na swoją różową wycieczkę Jeepem w Sedonie

W przypadku, gdy nie wiedzieliście, w Sedonie jest gorąco i słonecznie przez większość roku. My odwiedziliśmy ją w upalne lato, kiedy było tam ponad 100 stopni. Przynieś butelkę wody dla każdej osoby, kapelusz, krem przeciwsłoneczny i dobre buty do chodzenia, ponieważ wysiadasz z jeepa, aby chodzić po skałach. Ponadto, jazda jest wyboista (jesteś off-roading po wszystkim), więc nosić wygodne, luźne ubrania, które nie mają nic przeciwko coraz trochę kurzu. Dla tych z was, którzy są worrywarts, po prostu przestańcie – będzie dobrze!

Nasz Pink Jeep wziął zwrot Broken Arrow, ale istnieje wiele możliwości wyboru.

Broken Arrow Tour

Spis Pink Jeep Tours jest Broken Arrow Tour, chociaż oferują wiele innych interesujących wyborów. Nasza cała rodzina uwielbiała tę wycieczkę, ponieważ czuliśmy się tak, jakby nasza mała grupa była jedynymi ludźmi w tym kanionie. OK, może było tam też kilka innych Pink Jeep Tours, ale wciąż.

(Fun factoid: Nazywa się Broken Arrow, ponieważ ten obszar był miejscem kręcenia wielu starych hollywoodzkich westernów, w tym filmu Jimmy’ego Stewarta o nazwie Broken Arrow).

Nasza wycieczka Pink Jeep Tour w Sedonie zawiozła nas na szczyt tej niesamowitej formacji skalnej.

Nasz przewodnik David był wspaniały i kompetentny, z zawadiackim poczuciem humoru, które sprawiło, że jego narracja była jeszcze bardziej zabawna. Opowiedział nam o sedymentacji, która uformowała te formacje skalne. Wskazując na warstwy kolorów w masywnych klifach, David wyjaśnił, dlaczego ta zmiana tektoniczna wydarzyła się miliony i miliony lat temu. To było jak wersja Cliff’s Notes lekcji geologii na świeżym powietrzu. Dorośli uwielbiali to, a dzieci się wyłączyły – zupełnie jak w szkole. No cóż, może niektóre z tych szczegółów przesiąkły do tych formujących się mózgów.

Sedona Rocks with Pink Jeep Tours

Większość słynnych widoków Sedony jest podziwiana z daleka, dzięki czemu można przyjąć ich ogromną skalę. Formacje takie jak Bell Rock, Castle Rock i Cathedral Rock są szalenie popularne i rozpoznawalne. Wszystkie są pocztówkowo doskonałymi przykładami tego, co przywiodło tak wielu odwiedzających do Sedony.

Piękno Bell Rock zapiera dech w piersiach, bez względu na punkt widokowy.

Powiedziawszy to, Różowy Jeep Tour w Sedonie, który wzięliśmy pozwolił nam na zbliżenie się do tych formacji. Uwielbialiśmy oglądać je z bliska i studiować ich szczegóły. W kilku przypadkach David zaparkował jeepa i zabrał nas na krótki spacer. Na jednym z przystanków weszliśmy na szczyt olbrzymiej skały, abyśmy mogli dotknąć i poczuć kamień. Wskazał nawet linię uskoku sprzed wielu wieków, która spowodowała pęknięcie w linii prostej w gigantycznej skale, na której staliśmy. To było kujońsko fajne.

Zabawne śmiechy na wyboistym terenie

Jedną z najfajniejszych rzeczy w tej wycieczce był niesamowicie stromy teren, który przemierzaliśmy w naszym wytrzymałym jeepie, zarówno w górę, jak i w dół. Dzieci piszczały ze śmiechu, gdy wspinaliśmy się po małych ścieżkach, które wydawały się tak pionowe, że powinniśmy spaść do tyłu. Nie martwcie się, przez cały czas czuliśmy się bezpiecznie – po prostu BARDZO STEPOWO.

Ciężko powiedzieć na tym zdjęciu, ale ten szlak jest bardzo stromy jak na Pink Jeep Tours i cokolwiek innego!

Jeszcze bardziej dramatyczne były odcinki ścieżki w dół, która czasami była pod kątem 45 stopni (lub więcej). David fachowo prowadził jeepa przez gigantyczne głazy na naszej drodze, gdy schodziliśmy do bardziej rozsądnego kąta ścieżki. To było takie fajne, i trochę denerwujące. Ale na tym polega zabawa! Śmialiśmy się całą drogę, zdumieni patrząc z powrotem na górę, którą właśnie zjechaliśmy.

Beauty All Around You

Ludzie podróżują do Sedony z całego świata, aby zobaczyć te słynne czerwone skały. Ta wycieczka Sedona Pink Jeep Tour serwuje to wszystko i jeszcze więcej, w tym florę i faunę. Widzieliśmy wiele kolorowych ptaków i wiewiórek, i słyszeliśmy, że lokalne jelenie mule są regularnymi gośćmi rano. Żadnych węży, dzięki Bogu. Populacja grzechotników ma się dobrze w Sedonie (lub tak nam powiedziano), ale nigdy nie widzieliśmy ani jednego.

Przy odpowiednim kącie kamery, Ava wygląda jakby zwisała z klifu w Sedonie

Życie roślinne zadziwiło nas, a nasz przewodnik wskazał różne rośliny i ich rodzime zastosowania. Niektóre z nich mogliśmy zjeść, jeśli utknęliśmy na mieliźnie, użyć do szamponu, jeśli czuliśmy się trochę zabrudzeni, i przechowywać do źródeł wody, jeśli nasze pragnienie rosło zbyt wielkie. Nie żebyśmy naprawdę potrzebowali dostępu do którejkolwiek z tych awaryjnych racji, ale zawsze dobrze jest wiedzieć. Wiesz, na następny raz znajdziesz się sam w środku wysokiej pustyni skalistej z martwym telefonem i bez nadziei.

Aaaaanyway, z powrotem do zabawy. Jest powód, dla którego te różowe wycieczki jeepami są wszechobecne – to dlatego, że są tak cholernie fajne. To jest po prostu obowiązkowa aktywność podczas wizyty w Sedonie. Nie bądźcie antykomercyjni i krystalicznie worteksowi na mnie. To doświadczenie jest warte twojego czasu, bez względu na to jak bardzo jesteś oświecony.

Where To Stay

While byliśmy odwiedzając Sedona, zatrzymaliśmy się w ultra-relaxing Enchantment Resort & Spa. Jest to jeden z najlepszych ośrodków spa w Arizonie, i wow jest to spektakularne doświadczenie. Nasz pobyt tutaj był zdecydowanie za krótki, więc musimy wrócić tam na tydzień lub trzy.

HAVE FUN!

Nie możesz przegapić biura Pink Jeep Tours i miejsca spotkań w samym środku miasta Sedona.

*To doświadczenie było sponsorowane przez Pink Jeep Tours i dziękujemy im za goszczenie naszej rodziny podczas tej niesamowitej przygody.