To był bardzo pracowity tydzień dla nas w Main Attraction. Nasze łodzie prowadziły podwójne czartery, aby pomieścić wszystkich podczas jednego z najbardziej ruchliwych okresów w roku. Mieliśmy ogromny front pogodowy, który przeszedł 18 grudnia po południu i trwał do niedzieli wieczorem 22 grudnia. Staraliśmy się jak mogliśmy, ale ze względu na bezpieczeństwo naszych pasażerów i statków, musieliśmy odwołać lub przełożyć większość z tych rejsów. Jak tylko pogoda odpuściła, byliśmy z powrotem na wodzie, łowiąc naszych wspaniałych klientów z całych Stanów Zjednoczonych. 1704>

Jak spodziewaliśmy się z wcześniejszych doświadczeń, gdy tylko ta trudna pogoda ruszyła dalej, połowy były spójne. Podczas gdy wiatr wiał z prędkością 10-20 mil na godzinę, to nie powstrzymało to naszych wędkarzy! Większość z nas wie jak to jest z wędkowaniem, niektóre dni są lepsze od innych, ale ogólnie nasze statki łowiły wspaniałe ryby.

Choć wiatr wzmaga się o tej porze roku, przynęta przesuwa się bliżej, jak również Prąd Zatokowy. To pozwala nam łowić na morzu bez konieczności wypływania tak daleko jak wiosną i latem. Dzięki temu o tej porze roku możemy zaoferować 4-godzinne, półdniowe wyprawy w morze. Oczywiście, jak zawsze, im więcej czasu dasz naszym kapitanom, aby pomogli ci skompletować wspaniały połów, tym lepiej.

Nasze załogi łapały wiele różnych gatunków wykorzystując różne techniki. Łapali duże Yellowtail i Mutton Snapper na rafie , jak również różne makrele. Rafa oferowała również kilka ładnych rozmiarów Czarnych i Czerwonych Gruperów, ale sezon został niedawno zamknięty, więc musiały one zostać wypuszczone. Łowiliśmy również Wahoo podczas trollingu z dużą prędkością. Kilka dni temu mieliśmy łódź, która złapała 6 sailfishów jednego dnia. 2 dni temu nasz stały klient Mark i jego rodzina złowili 40-funtowe Wahoo. Tego samego ranka Main One złapał 2 duże Wahoo ponad 30 funtów każde podczas szybkiego trollingu.

Dostarczamy kilka zdjęć z ostatnich kilku dni naszych połowów. Jeśli chcesz zarezerwować wyprawę zadzwoń do nas pod numer (305) 289-0071 lub odwiedź naszą stronę kontaktową.